Szkolenie TURYSTYKA KULINARNA

Kreowanie kulinarnej marki miejsca w lifestylowy, lekki i inspirujący sposób. Media relations. Story Telling. Content marketing. Social media. Bloger relations. Planowanie kampanii publicity. Pozyskiwanie ambasadorów.

W Europie i na świecie turystyka kulinarna jest bardzo modna. Powstają liczne szlaki kulinarne, festiwale smaków, wydarzenia związane z promocją regionalnej kuchni. Ma to silne implikacje dla tworzenia oferty turystycznej przez mały, średni i duży biznes turystyczny, działania tour operatorów oraz sposobu promocji oferty kulinarnej przez samorządy. Polskie miasta i regiony mogą zawalczyć zarówno o krajowego, jak i zagranicznego turystę. Wizyta w gospodarstwie agroturystycznym może być dużą atrakcją, podobnie jak możliwość spróbowania lokalnej specjalności w polskiej restauracji. Konsumenci we wszystkich krajach rozwiniętych poszukują żywności zdrowej, tradycyjnej, lokalnej, ekologicznej. To, co stanowiło kiedyś symbol zacofania– małe, rodzinne gospodarstwa, czy produkty wytwarzane na małą skalę wykorzystujące tradycyjne metody – obecnie jest dużym atutem, za który turyści są gotowi zapłacić. Aby tak się stało – potencjał kulinarny miast, regionów oraz poszczególnych miejsc turystycznych musi stać się bardziej znany i skuteczniej promowany.

Profil uczestnika:

  • Menedżerowie, członkowie zespołów odpowiedzialnych za realizację działań komunikacyjnych, promocyjnych miasta lub regionu;
  • Pracownicy Departamentów/Wydziałów Promocji, Kultury, Turystyki.
  • Pracownicy regionalny, lokalnych organizacji turystycznych.
  • Pracownicy instytucji związanych z promocją turystyczną i kulturalną miasta i regionu.
  • Biznes: pracownicy działów marketingu obiektów turystycznych: hoteli, SPA, restauracji, tour operatorzy

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Jaki jest potencjał turystyki kulturowej i kulinarnej?
  • W jaki sposób kreowanie kulinarnej marki miejsca może wpływać na decyzje zakupowe turystów?
  • Jak promować turystyczną ofertę kulinarną we współczesnym świecie mediów lifestylowych?
  • Jak przygotowywać ciekawe i skuteczne przedsięwzięcia komunikacyjne dedykowanej ofercie kulinarnej?
  • Jak maksymalizować efektywność działań z zakresu media relations?
  • Jak planować komunikację wokół wydarzeń specjalnych/portfela wydarzeń dedykowanych kulinariom?
  • W jaki sposób potencjalny turysta poszukuje informacji i podejmuje decyzje zakupowe w odniesieniu do turystyki kulinarnej?
  • Jak planować i realizować skuteczne, kreatywne kampanie publicity w obszarze turystyki kulinarnej, wykorzystując potencjał mediów społecznościowych, narzędzi internetowych i mediów tradycyjnych?
  • Jak przygotowywać atrakcyjne treści: materiały wizualne, tekstowe, wideo, wywiady, podcasty, raporty, testimoniale – aby „sprzedawały”?
  • Jak współpracować z mediami zagranicznymi?
  • Jak identyfikować ciekawe i wciągające historie i wykorzystywać je w komunikacji?
  • Jaki jest potencjał i siła oddziaływania blogosfery lifestylowej i kulinarnej w Polsce/zagranicą?
  • Jak implementować strategie współpracy z blogerami do strategii publicity związanej z promocją turystyki kulinarnej?

Formuła Szkolenia:

Szkolenie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby jego uczestnicy uzyskali ważne informacje merytoryczne. W ramach seminarium przeprowadzone zostaną wykłady, prezentacje i analizy studium przypadków, poznacie Państwo wiele praktycznych wskazówek i case’ów, prezentowanych przez prowadzących.

Zgłoszenie:

Ostateczny zakres merytoryczny, szczegółowa agenda i formuła szkolenia są doprecyzowywane po ostatecznych ustaleniach z Klientem. Cena szkolenia jest uzależniona od liczby uczestników. Szkolenie może zostać przygotowane dla małych i większych grup.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani naszym szkoleniem prosimy o wypełnienie formularza ZAPYTANIA.

Niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem.

Wyślij ZAPYTANIE