Szkolenie TRAVEL & TOURISM PUBLICITY

Jak osiągać sukcesy dzięki skutecznym kampaniom publicity?
Media relations. Trendy w komunikacji. Story Telling. Content marketing. Social media.

Kończy się era dotychczasowego sposobu komunikowania się miast i regionów z konsumentami. Zjawisko to w ogromnej mierze dotyczy „sprzedawania” i kształtowania turystycznego wizerunku miejsc i związanych z nimi atrakcji, instrumentów komunikacyjnych oraz definiowania produktów turystycznych. W promocji kluczem do sukcesu nie są duże budżety na zakup mediów, ale umiejętne tworzenie treści i opowiadanie „swojej historii” tak, aby była bardziej atrakcyjna, porywająca i intrygująca. Dotychczasowe strategie marketingowe miejsc często koncentrują się na działaniach reklamowych (ATL i BTL), podczas gdy skuteczność tego typu działań drastycznie spadła. Podczas szkolenia Travel & Tourism Publicity – Media relations. Story Telling. Content marketing. Social media. Pokażemy jak inspirować ludzi do podróżowania i przyjechania do „naszego” miejsca oraz jak skutecznie nawigować w nowym świecie mediów.

Profil uczestnika:

  • Menedżerowie, członkowie zespołów odpowiedzialnych za realizację działań komunikacyjnych, promocyjnych miasta lub regionu
  • Pracownicy Departamentów/Wydziałów Promocji, Kultury, Turystyki
  • Pracownicy organizacji turystycznych
  • Pracownicy instytucji związanych z promocją turystyczną i kulturalną miasta i regionu
  • Pracownicy zespołów promocji i marketingu instytucji kultury

Podczas szkolenia dowiesz się:

Media relations

  • Jak budować relacje z dziennikarzami i efektywnie komunikować kluczowe informacje do mediów podróżniczych, lifestylowych, branżowych, marketingowych, hobbystycznych?
  • Jak pracować z mediami dla zapewnienia zrozumienia wartości przekazywanych informacji?
  • Jakie są zasady i techniki współpracy z mediami na dzisiejszym rynku mediów?
  • Trendy społeczne a publicity?
  • Jak organizować wyjątkowe Media Study Tours dla dziennikarzy krajowych i zagranicznych?
  • Jak maksymalizować efektywność działań z zakresu media relations?
  • Jak planować i realizować skuteczne kampanie publicity on-line i off-line, pozwalające na prezentowanie i budowanie preferencji wobec różnorodności kulturowej, turystycznej miasta/regionu, jego klimatu i atmosfery?
  • Jaką rolę odgrywają liderzy opinii w kreowaniu publicity miejsc?
  • Jak planować komunikację wokół wydarzeń specjalnych?

Story Telling. Content marketing

  • Jakie są główne komponenty content marketingu?
  • Jakich treści poszukuje współczesny turysta?
  • W jaki sposób poszukuje informacji? Co czyta? Co zwraca jego uwagę? W jaki sposób może natrafić na Twoje informacje? Jaki ma to wpływ na planowanie działań o charakterze publicity?
  • Jak przygotowywać inspirujące i przekonywujące materiały prasowe? Prezentacja wyników badania „Media lifestylowe w promocji turystycznej miast i regionów”® (Citybell Consulting Sp. zoo)
  • Jak identyfikować niesamowite, ciekawe i wciągające historie i wykorzystywać je w komunikacji?
  • Jak przygotowywać materiały wizualne, tekstowe, wideo, wywiady, podcasty , raporty, wskazówki – aby „sprzedawały”?
  • Jaki jest potencjał i siła oddziaływania blogosfery?
  • Jak implementować strategie współpracy z blogerami do strategii publicity?
  • Jak mierzyć skuteczność tych działań?

Formuła Szkolenia:

Szkolenie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby jego uczestnicy uzyskali ważne informacje merytoryczne. W ramach seminarium przeprowadzone zostaną wykłady, prezentacje i analizy studium przypadków, poznacie Państwo wiele praktycznych wskazówek i case’ów, prezentowanych przez prowadzących.

Zgłoszenie:

Ostateczny zakres merytoryczny, szczegółowa agenda i formuła szkolenia są doprecyzowywane po ostatecznych ustaleniach z Klientem. Cena szkolenia jest uzależniona od liczby uczestników. Szkolenie może zostać przygotowane dla małych i większych grup.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani naszym szkoleniem prosimy o wypełnienie formularza ZAPYTANIA.

Niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem.

Wyślij ZAPYTANIE