Szkolenie CITY HOSPITALITY – PRIME TOURISM MARKETING TOOL

loga CB amsterdam

Szkolenie CITY HOSPITALITY jest wyjątkową pozycją w ofercie CITYBELL ACADEMY. Obejmuje następujące zagadnienia:

  • Co oznacza pojęcie „GOŚCINNOŚCI” w odniesieniu do miasta?
  • Co można zrobić, aby miasta były bardziej otwarte i przyjazne dla swoich „klientów” oraz potrafiły budować z nimi relacje?
  • Jak miasta mogą lepiej rozumieć swoich gości i dzięki temu zaspokajać ich uświadomione i nieuświadomione potrzeby?
  • W jaki sposób miasta mogą kreować swoich ambasadorów i promotorów?
  • Jak dzięki CITY HOSPITALITY miasta mogą budować swój pozytywny wizerunek?
  • Jak miasta mogą uwolnić siłę modelu „3C – COMMUNICATION. COORDINATION. COOPERATION” (KOMUNIKACJA. KOORDYNACJA. KOOPERACJA)

Profil uczestnika:

  • Przedstawiciele Zarządów Miast i Regionów
  • Menedżerowie, członkowie zespołów odpowiedzialnych za realizację działań komunikacyjnych, promocyjnych miasta lub regionu
  • Pracownicy Departamentów/Wydziałów Promocji, Kultury, Turystyki
  • Pracownicy regionalny, lokalnych organizacji turystycznych. Pracownicy instytucji związanych z promocją turystyczną i kulturalną miasta i regionu
  • Biznes: pracownicy działów marketingu obiektów turystycznych: hoteli, SPA, restauracji, tour operatorzy

Formuła Szkolenia:

Szkolenie będzie realizowane w kooperacji z organizacją Amsterdam Marketing. W ramach szkolenia przeprowadzone zostaną wykłady, prezentacje i analizy studium przypadków. Poznacie Państwo wiele praktycznych wskazówek i case’ów, prezentowanych przez wybitnych prowadzących o międzynarodowym doświadczeniu.

 

Zgłoszenie:

Ostateczny zakres merytoryczny, szczegółowa agenda i formuła szkolenia są doprecyzowywane po ostatecznych ustaleniach z Klientem. Cena szkolenia jest uzależniona od liczby uczestników. Szkolenie może zostać przygotowane dla małych i większych grup. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani naszym szkoleniem prosimy o wypełnienie formularza ZAPYTANIA. Niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani naszym szkoleniem prosimy o wypełnienie formularza ZAPYTANIA.

Niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem.

Wyślij ZAPYTANIE

Jezioro Solińskie. fot. Krzysztof Zajączkowski/UMWP
DSC00043_b
Citybell_Urban Planning Barcelona
a_DSC00085

Prowadzący:

ANNA PROSZOWSKA-SALA
ANNA PROSZOWSKA-SALA

Jest jednym z najbardziej znanych ekspertów w zakresie promocji miejsc w Polsce. Prezes Citybell Consulting sp. z o.o. Odpowiada na badania i rozwój na rzecz CITYBELL ACADEMY. Posiada 13–letnie doświadczenie w doradztwie komunikacyjnym. Doradzała i realizowała projekty komunikacyjne dla klientów instytucjonalnych i biznesowych m.in. Urzędu Miejskiego w Gdańsku, Urzędu Miasta Torunia, Urzędu Miasta Poznania, Urzędu Miasta Szczecin, Urzędu Marszałkowskiego Woj. Warmińsko-Mazurskiego, Urzędu Marszałkowskiego Woj. Lubuskiego, Urzędu Marszałkowskiego Woj. Podkarpackiego, Związku Miast Polskich oraz m.in. ABB, T-mobile, Jeronimo Martins, PTE PZU, Kompanii Piwowarskiej i wielu innych. Realizowane przez nią projekty zostały wielokrotnie uhonorowane podczas branżowych konkursów.

Była pomysłodawczynią i od 2007-2011 roku Dyr. Programowym Festiwalu Promocji Miast i Regionów – największego i uznanego za najbardziej opiniotwórcze i prestiżowe wydarzenia dedykowanego promocji miejsc w Polsce. Wykładowca na Uniwersytecie Jagiellońskim, Polish Open University oraz Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Współautorka książki: Promocja miast-Nowa Perspektywa.

Hans DominicusHANS DOMINICUS

Dyrektor Research, Development & Market Intelligence w Amsterdam Marketing, ośrodka ds. badań rynkowych i rozwoju. Ekspert z zakresu badań i marketingu, inicjator wielu międzynarodowych projektów z dziedziny rozwoju turystyki. Zasiada w kilku stowarzyszeniach i zespołach doradczych ds. turystyki w Europie i na świecie.
W 1990 roku dołączył do Amsterdam Tourism & Convention Board, zajmując różne stanowiska zarządcze. Na swoim koncie ma długą i popartą licznymi sukcesami karierę w różnych obszarach związanych z międzynarodową turystyką. Prowadzi projekty związane z rozwojem ruchu turystycznego, zarówno od strony promocji, jaki i infrastruktury. W 2009 roku, wspólnie z uniwersytetem INHolland w Amsterdamie i Normal University w Szanghaju zainicjował centrum wiedzy o turystyce miejskiej.
Ukończył zarządzanie turystyką na holenderskim uniwersytecie w Bredzie (1980), a także kilka kursów z zakresu strategii i marketingu.

Oliver PontiOLIVIER PONTI

Manager ds. Badań w Amsterdam Marketing, organizacji zajmującej się marketingiem miejsc, działającej na rzecz obszaru metropolitarnego miasta Amsterdam i jego mieszkańców, turystów i biznesu. Pełni także stanowisko prezesa w Dziale Badań i Statystyki stowarzyszenia European Cities Marketing (ECM) skupiającego przedstawicieli departamentów marketingu największych europejskich miast. Od 2006 roku wykłada „Zaawansowane badania i analizę rynku turystycznego” na paryskim uniwersytecie Sorbona w Instytucie ds. Zaawansowanych Badań w Turystyce.

Karierę w sektorze turystycznym rozpoczął w 2004 roku, podejmując pracę na stanowisku managera Departamentu Badań Turystyki w Paris Visitors and Convention Bureau. W 2007 roku przeniósł się do Amsterdamu i objął stanowisko managera ds. Badań i Rozwoju w Amsterdam Tourism & Convention Board (obecnie Amsterdam Marketing). Ukończył studia w Paryżu na wydziale ekonomii uczelni Sciences-Po Paris oraz na wydziale rozwoju turystyki na uniwersytecie Sorbona.