novecento-bialy-cien_czarny_8

Seminarium MARKETING TURYSTYCZNY 2014+ odbyło się 25 listopada 2013 r. Była to inauguracja międzynarodowego przedsięwzięcia edukacyjnego jakim jest CITYBELL ACADEMY. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele z ponad 50 samorządów lokalnych w całej Polsce.

Seminarium skierowane było do:

  • Menedżerów, członków zespołów odpowiedzialnych za realizację działań komunikacyjnych, promocyjnych miasta lub regionu
  • Pracowników Departamentów/Wydziałów Promocji, Kultury, Turystyki
  • Pracowników organizacji turystycznych
  • Pracowników instytucji związanych z promocją turystyczną i kulturalną miasta i regionu
  • Pracowników zespołów promocji i marketingu instytucji kultury

Podczas seminarium rozmawialiśmy o najbardziej aktualnych kwestiach dotyczących marketingu miejsc:

  • Czym jest Hospitality i dlaczego określana jest miastem narzędzia marketingowego klasy premium?
  • Jak uwolnić moc “3C”: Coordination. Cooperation. Communication. (Koordynacji. Kooperacji. Komunikacji)
  • Jaką rolę odgrywają lifestyle media relations, story telling I content marketing w promocji turystycznej?
  • Jak włączyć narzędzia internetowe i media społecznościowe do ogólnej strategii kampanii tourism PR w sposób strategiczny i zintegrowany?
  • Czym są innowacje przynoszące sukcesy, czyli jak dostosowywać miejsce/produkt turystyczny do potrzeb i oczekiwań Twoich potencjalnych konsumentów i partnerów biznesowych?
  • Jakiego rodzaju unikatowe doświadczenie oferują inne destynacje na świecie, aby stać się bardziej konkurencyjnymi?
  • Jak lepsze zrozumienie odwiedzających oraz umiejętność zbierania odpowiednich danych mogą być pomocne przy kształtowaniu i prezentowaniu oferty turystycznej i promocji miejsca.

Program Seminarium

Pobierz PDF
Dodatkowych informacji udzielają:
Anna Proszowska-Sala +48 695 772 441 aproszowska@citybellacademy.pl
oraz

Marta Głowacka +48 722 349 000 mglowacka@citybellacademy.pl

 

W trakcie seminarium, poprosiliśmy naszych gości o podzielenie się z nami wrażeniami z wykładów. Jak widać w filmie, samorządowcy byli pod bardzo dużym wrażeniem przedstawionych im prezentacji.

Poprosiliśmy też zaproszonych gości o kilka słów na temat CITYBELL ACADEMY. Okazało się, że zorganizowane przez nas przedsięwzięcie idealnie odpowiada potrzebom samorządów lokalnych.

Partnerzy merytoryczni

CITYBELL CONSULTING
amsterdam marketing
Polska Organizacja Turystyczna
Związek Miast Polskich
poznaj wszystkie projekty edukacyjne

Prowadzący:

Hans DominicusHANS DOMINICUS

Dyrektor Research, Development & Market Intelligence w Amsterdam Marketing, ośrodka ds. badań rynkowych i rozwoju. Ekspert z zakresu badań i marketingu, inicjator wielu międzynarodowych projektów z dziedziny rozwoju turystyki. Zasiada w kilku stowarzyszeniach i zespołach doradczych ds. turystyki w Europie i na świecie.
W 1990 roku dołączył do Amsterdam Tourism & Convention Board, zajmując różne stanowiska zarządcze. Na swoim koncie ma długą i popartą licznymi sukcesami karierę w różnych obszarach związanych z międzynarodową turystyką. Prowadzi projekty związane z rozwojem ruchu turystycznego, zarówno od strony promocji, jaki i infrastruktury. W 2009 roku, wspólnie z uniwersytetem INHolland w Amsterdamie i Normal University w Szanghaju zainicjował centrum wiedzy o turystyce miejskiej.
Ukończył zarządzanie turystyką na holenderskim uniwersytecie w Bredzie (1980), a także kilka kursów z zakresu strategii i marketingu.

Oliver PontiOLIVIER PONTI

Manager ds. Badań w Amsterdam Marketing, organizacji zajmującej się marketingiem miejsc, działającej na rzecz obszaru metropolitarnego miasta Amsterdam i jego mieszkańców, turystów i biznesu. Pełni także stanowisko prezesa w Dziale Badań i Statystyki stowarzyszenia European Cities Marketing (ECM) skupiającego przedstawicieli departamentów marketingu największych europejskich miast. Od 2006 roku wykłada „Zaawansowane badania i analizę rynku turystycznego” na paryskim uniwersytecie Sorbona w Instytucie ds. Zaawansowanych Badań w Turystyce.

Karierę w sektorze turystycznym rozpoczął w 2004 roku, podejmując pracę na stanowisku managera Departamentu Badań Turystyki w Paris Visitors and Convention Bureau. W 2007 roku przeniósł się do Amsterdamu i objął stanowisko managera ds. Badań i Rozwoju w Amsterdam Tourism & Convention Board (obecnie Amsterdam Marketing). Ukończył studia w Paryżu na wydziale ekonomii uczelni Sciences-Po Paris oraz na wydziale rozwoju turystyki na uniwersytecie Sorbona.

ANNA PROSZOWSKA-SALA

ANNA PROSZOWSKA-SALA

Jest jednym z najbardziej znanych ekspertów w zakresie promocji miejsc w Polsce. Prezes Citybell Consulting sp. z o.o. Odpowiada na badania i rozwój na rzecz CITYBELL ACADEMY. Posiada 13–letnie doświadczenie w doradztwie komunikacyjnym. Doradzała i realizowała projekty komunikacyjne dla klientów instytucjonalnych i biznesowych m.in. Urzędu Miejskiego w Gdańsku, Urzędu Miasta Torunia, Urzędu Miasta Poznania, Urzędu Miasta Szczecin, Urzędu Marszałkowskiego Woj. Warmińsko-Mazurskiego, Urzędu Marszałkowskiego Woj. Lubuskiego, Urzędu Marszałkowskiego Woj. Podkarpackiego, Związku Miast Polskich oraz m.in. ABB, T-mobile, Jeronimo Martins, PTE PZU, Kompanii Piwowarskiej i wielu innych. Realizowane przez nią projekty zostały wielokrotnie uhonorowane podczas branżowych konkursów.

Była pomysłodawczynią i od 2007-2011 roku Dyr. Programowym Festiwalu Promocji Miast i Regionów – największego i uznanego za najbardziej opiniotwórcze i prestiżowe wydarzenia dedykowanego promocji miejsc w Polsce. Wykładowca na Uniwersytecie Jagiellońskim, Polish Open University oraz Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Współautorka książki: Promocja miast-Nowa Perspektywa.

Marta Głowacka_b

MARTA GŁOWACKA

Ekspert w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, komunikacji kryzysowej oraz public affairs. Partner Citybell Consulting. Posiada 10- letnie doświadczenie w doradztwie komunikacyjnym. Opracowywała i realizowała projekty komunikacyjne, w tym ogólnopolskie kampanie dla takich klientów jak: Urząd Miejski w Gdańsku, Urząd Miasta Szczecin, Urząd Marszałkowski Woj. Warmińsko-Mazurskiego, Urząd Marszałkowski Woj. Podkarpackiego, Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce, Ströer Group, Polnord SA, BASF, Reckitt Benckiser, Kraft Polska, HSBC, Prokom Internet, AIG/Lincoln Polska, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Helical Polska i wiele innych. Była odpowiedzialna za realizację ważnych wydarzeń o charakterze public affairs m.in Pro100 do Prezydencji. Forum (Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Spraw Zagranicznych) Forum Go!Spodarka (Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce, Ministerstwo Gospodarki), Forum Jednolitego Rynku (Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce), Debata z udziałem Viviane Reding i José Manuela Barroso, Konferencja Trzech Prezydentów (Konkurs New7Wonders – wsparcie dla Urzędu Marszałkowskiego Woj. Warmińsko-Mazurskiego) i wiele innych. Wcześniej Senior Account Manager w Hill & Knowlton, Senior Account Manager w Agencji Publink oraz Senior Account Manager w Agencji JWT/ Parintex.

Krystian Cieslak

KRYSTIAN CIEŚLAK

Ekspert w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, komunikacji kryzysowej oraz technik i narzędzi komunikacji on-line. Account Director w Citybell Consulting. Posiada 9-letnie doświadczenie w realizacji projektów komunikacyjnych dla miast i regionów oraz klientów biznesowych m.in. dla: Urzędu Miasta Szczecin, Urzędu Miejskiego w Gdańsku, Urzędu Miasta Torunia, Urzędu Marszałkowskiego Woj. Podkarpackiego, T-mobile, Orange. GlaxoSmithKline, MSD, GE Healthcare, Jelfa, Polska Grupa Energetyczna, Kompania Piwowarska, Ströer Group, Ecco, Gatta, Diageo, Deutsche Bank, Deutsche Leasing). Nagrody: European Excellence Award – Social campaign for GlaxoSmithKline. Dydaktyk i wykładowca zagadnień PR. Był odpowiedzialny za realizację wydarzeń o charakterze public affairs m.in Pro100 do Prezydencji. Forum (Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Spraw Zagranicznych) Forum Go!Spodarka (Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce, Ministerstwo Gospodarki), Forum Jednolitego Rynku (Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce), Debata z udziałem Viviane Reding i José Manuela Barroso.
Wcześniej Client Service Director w Agencji Rainer Communication; PR Manager w Agencji Goodwill PR, Public Affairs Manager w Ströer Group oraz Account Manager w Departamencie Komunikacji Koporacyjnej w Agencji Feedback/Hill&Knowlton.